2013. május 2., csütörtök

Nem akarok



Tegnap ezt írta nekem valaki:.."Veled kezdtem a napot, és Nálad is fejezem be".
Mit mondjak? Jólesett. De! Nem akarok még egyszer kötődni senkihez! Elfogadom akik barátsággal, szeretettel közelednek..szeretem az értelmes embereket magam körül..Akik csak irigykednek meg kavarni akarnak, ők hagyjanak!
Egyetlen ember miatt jöttem csak ide vissza. Viszont az utam érdekesen kanyarodik..ráléptek olyan emberek, akik kérés nélkül figyelmet és szeretetet adnak. Tőlük nem zárkózhatok el!
Nem akartam senkit, csak Őt. Csak Őt, hogy figyeljen rám és törődjön velem jobban. Nem tette. Szárnyaltam, leestem...Fájt...de az élmény csodálatos volt és kitörölhetetlen. Elmúlt...nélküle létezem...
Megnyitottam kapuimat, újra képes vagyok figyelni másokra..bár falakat építettem magam köré.
Viszont aki zsarnok módon viselkedett- őt kérem kerüljön el. Mert milyen viselkedés az, hogy betéved ide és ezzel a szöveggel kezdi:" Nincs fent saját képed, biztosan csúnya vagy:-((..Erre még nem reagáltam, mert a szépség relatív..de megnéztem az ő képeit. Hát..nekem ha fizetne sem kellene egy éjszakára sem. Röviden: elfogadható külső..üres, bunkó belső.
Aztán a  második levele: adsz képet magadról vagy elmegyek!
Hm..menj el..ahogy gondolod...engem senki nem zsarolhat. Max.a  férjem.
Erre mit írt?" Vannak sokan akik adnak szívesen". Erre elmosolyodtam: Helyes. Akkor ők a Te társaságod:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése