2013. május 27., hétfő

Ősz a nyárban:-(




Néhány napja hideg van, kisebb- nagyobb  szünetekkel esik az eső, és bizony fázom:-(( Mikor ilyen idő van, akkor fáj a fejem, gondolom a légnyomás különbség miatt.Szégyen, nem szégyen, de tegnap este begyújtottunk, és jólesett a meleg. Olyan jó volt sokáig maradni a kádban..és mindjárt jobb kedvünk volt. Sajnos, az évszakok az idén furcsán jönnek..Húsvétkor( márciusban hó esett), áprilisban nyár volt, többször napoztam is, és előkerültek a szoknyák..most pedig májusban ősz van..érdekes..és nem tetszik. De ez nem kívánságműsor. Ami jön, fogadjuk el...Elfogadom..de azt nem hagyom, hogy a hideg, esős, párás idő kedvetlenné és szomorúvá tegyen. Harcolok! Az idővel..és az érzéseimmel szemben. Ma iskolában voltam, fájt végig a fejem. Miután beadtam a szakdolgozatomat, még volt időm, gondoltam, írom a regényemet. Írtam egy pár sort. Majd csak befejezem már! Ilyen lassan és nehezen az egy Pillanat c. regényemet írtam meg. De olyan élethű lett. Aludtam egy órát, most pedig begyújtottam. Meleget akarok! Fényt és rengeteg szeretetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése