2013. május 23., csütörtök

Meglepetés




Mindig az van, ami még nem volt- tartja a mondás. Nos..ez többnyire így is van. Már négy napja, hogy esős, borús idő van. És hideg. Nyomottak vagyunk, fáradékonyak és kedvetlenek. Én biztosan..és mostanában a férjem is. Pedig jól alakulnak a dolgok körülöttünk, de ez van. Majd elmúlik...Tegnap este érdekes dolog történt. Általában én vagy a fiam kezdi a fürdést. Még valamit pakoltam a konyhában, mikor férjem bolondozott, hogy mindjárt készít nekem fürdővizet, ahogy én szeretem: habosan és nagyon forrón. Na, arra várhatok- gondoltam magamban. Ugyanis házasságunk alatt jó ha egyszer engedett nekem vizet. Aztán férjem közölte, meglepetés, nézzek be a fürdőszobába. Ja, biztos leborította a ruhákat és a törölközőket a polcról, mert úgy szokta. Beléptem
-Wow! Ez nagyon szép!- lepődtem meg. A kádban habos víz, és a kád széle kirakva égő gyertyákkal. Zavarban voltam, és olyan romantikus volt...hát..érnek még meglepetések...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése