2013. május 6., hétfő

Ébredj fel!





Ébredj fel


Hatalmas pofon csattant
arcomon, szememből rögtön
kiverte az álmom
Rám köszöntött a kényszer-
ébredés, s kutattam a pofon
Miért- jét.



Fájt. Égett az arcomon
Nem értettem ezt most
miért kapom. Ébredj fel!
Térj észre!- kiabált a tudat
S hagyták el képzeletbeli
ajkát hangos, trágár szavak.



Még mindig nem értettem
Miért kaptam? Hiszen én
senkit nem bántottam.
Ébredj fel!- kiabált újra
hangosan. Csak néztem
S próbáltam rájönni
Miért-e  harag.



Nem élhetsz így! Tépd ki!
Szakítsd ki örökre, ő csak
egy illúzió, hiába érzed
Tükrödnek.



Nem valós, csak elképzelt
személy. Egy lélek, akit
emberként olyannak szeretnél!
Nem létezik! Ámulat, kábulat,
kárhozat. Felejtsd el, ő csak
fájdalmat osztogat.



Szerelmet hazudik, s közben
másért epekedik
Mi vagy Te neki? Pótlék-
darab, ki akkor jut eszébe
Ha nincs aki után
üldözi áhítat.



Hagyd őt! Felejtsd el!
Csak szenvedsz, könnyezel
S a fájdalomba beleveszel.



Igaza van. hanyatlott fejem
a párnára vissza S áradt szemeimből
könnyek patakja. Égettek, fájtak
a könnyek. Sírt, szenvedett,
könnyezett a Lélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése