2013. május 25., szombat

Megint hétvége!





Megint szombat van, hétvége. Ha a férjem sem dolgozna, akkor lenne majdnem teljes a családi idill. De ő szombatonként 14h-ig dolgozik, ami még kibírható. Csak a baj, hogy ma is 04.30h-kor keltem. Pedig úgy aludtam volna még! De a lényeg, hogy miután útnak indítottam a férjemet, visszaaludtam..és az is jó volt. Most újra éreztem, ahogy átölel az ágy, magába süppeszt, betakar, belé olvadok. És ahogyan átölel a párduc bársonytakaró. Nehéz volt felkelni, de a tyúkok vártak már...ilyenkor még nem sok tojással, inkább üres tálakkal. A délelőtt gyorsan eltelik: főzéssel, mosással, rendrakással...Azon gondolkoztam, süssek ma vagy tésztát gyúrjak? Meg este varrok magamnak egy fekete szoknyát...Ha lesz időm a locsolások, palántázások után, mert kaptam ma még néhány zeller palántát, igaz, helyem már szinte semmi. Imádom a zellert...rántva, töltve, rakottan, krémlevesnek. A baj az, hogy egyedül csak én a családból..így ritkán készítek, de minden húslevesbe belecsempészem. A zöldje meg nélkülözhetetlen számomra...
A férjem hozta  a kis meglepetéseit. Én 2kg földiepret rendeltem, de ő 4 kg-ot hozott, és egy nylontáska cseresznyét. Akkor mi legyen? Vacsorára lecukrozok vagy 1,5 kg-ot, és sütök. Epres muffint, ilyet még úgysem csináltam:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése