2013. május 2., csütörtök

Válasz




Nem akartam, de meg kell tennem...Lehet, Neked is fog fájni..nekem is fájt...Mert nem érdemeltem meg... Mivel ez az én blogom, itt azt írok, amit akarok...Nincs igazad..én pedig az enyémért kiállok, nem hunyászkodom meg. Nem akartam a nyilvánosság elé hozni, de Te megtetted, ezért én is így reagálok. Tudod? Amit adsz, azt kapod vissza. Szóval..elfelejtetted én voltam az egyetlen ember, aki kiállt melletted, aki elfogadott egyetlen személlyel az oldaladon. Nem bántottalak, nem manipuláltam a háttérben, ahogyan mások tették. Csak vigasztalni akartalak mély fájdalmadban...De Te megaláztál...nyilvánosan...kioktattál...Nem érdemeltem meg...Képzeld el az esetet a másik oldalról..ahol Te vagy én, s én leszek Te. Remélem, annyira fog fájni, ahogy nekem fájt..és lehet besértődni, nem érdekel! Mert nem volt Igaz-ad!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése