2013. május 29., szerda

A horoszkópról






Középiskolás koromban hittem benne, talán még most is hiszek. De! Vannak tapasztalatok, amelyek rácáfoltak a hitemre. Anno sokat tanulmányoztam, olvastam az egyes csillagászati jegyek megkülönböztető jellemzéseit. Az ismerőseimet e szerint skatulyáztam be, és passzolt, nagy vonalakban egyezett, amit leírtak a könyvek.Rájöttem, csak az azonos a négy elem szerint- jegyűek kapcsolata működik hosszabb távon. Pl..levegő jegyűek: mérleg, Ikrek, vízöntő...nos,a mérleghez a vízöntő lenne a tökéletes pár- szerintük, de kipróbáltam, nekem nem. Nekem a velem azonos jegyű, a mérleg. E szerint kerestem férjet magamnak...és mikor belépett az életembe, tudtam, hogy ő az..ő lesz kivel majdnem tökéletes lesz az életem. Így is lett. A férjem is mérleg jegyű. Csak az azonos jegyűeknél figyelmeztettek arra, hogy baráti a kapcsolat. Veszekedésektől, szenvedélyektől mentes. .És ez így is van. De rájöttem a bika és a Halak jegyű férfiakat vonzom.:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése