2013. május 10., péntek

Kitartó férfiak









Mostanában reggelente nem tudok visszaaludni. Férjem 05h-kor elmegy és csak pihenek 06.30h-ig. Reggel azon gondolkoztam, mennyire kevés kitartó férfi van az ismeretségi körömben, mind a valós világban, mind itt a virtuális életben egyaránt. De, nekem elég amennyi van, és örülök neki, hogy egymás számára ott vagyunk ha kell. Létezik itt egy férfi, aki Amerikában él, egyetlen szót nem tud magyarul, mégis megérti a gondolataimat. Pedig a magyar nyelvben sok mindent másképpen fejezünk ki, mint az angolok..pl. A lényeg, hogy itt vagyunk már egymásnak bő egy éve, és ő az aki szinte mindennap ír nekem..nagyjából ismerem az életét, és szeretem valamilyen szinten.És létezik még egy férfi, akit csak egy hónapja ismerek, de ő is válaszol minden levelemre..jó, hogy vannak nekem, kicsit oldják a csend-emet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése