2013. május 28., kedd

Azt hiszem, boldog vagyok:-))




Ma már néha kisütött a nap. Melegedett az idő, és este nem kellett begyújtani. Már nem fázom. Tele vagyok szeretettel:-)) Megismertem új embereket, akik szeretnek olvasni, imádják a verseimet..kell ennél több? Igen! A családom. Fiam telefonja  a kiránduláson beázott és tönkrement. Mivel még garanciás, így gondoltam ingyen megjavítják. Nos..a T-Mobil központban közölték, nem, 10000 ft, beázásra nincs garancia. Mérges lettem, de visszafojtottam, visszavettem a hangsúlyom éléből. Közöltem a férfivel: vegyük, úgy, hogy nem vagyok őszinte, és nem árultam el, hogy beázott. Kérem a szervizelést..háát..nem lehet, közölte a férfi. Rendben. Most nem fogom megjavíttatni 10000 ft-ért egy 1,5 éves telefont. Fiacskám kinézett egy másikat magának, milyenek a kamaszok, 70000 ft-ért. Fájt a szívem a gyermekért, de azt mondtam, nem! Nézzen egy középár kategóriájút, azt megvesszük. Talált, 50000 ft-ért- megvettük. Utána irány a Csaba center, és vettem neki okkersárga csőfarmert- ez most nagyon divat, kék felsőt hozzá, és kékes napszemüveget. Meg kapott egy trendi csíkos inget. A fiúcska boldog volt, meg sem szólalt, és a pénztárnál adott egy meleg puszit. Örültem, az ő öröme az enyém. Itthon összerakta, kipróbálta, csodálta, és csak ámult, milyen jó telefont is kapott. Mit mondjak? Boldog vagyok..a gyermek az enyém, belőlem egy darab, és én kimondhatatlanul szeretem:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése