2013. május 5., vasárnap

Anyák napja






A legszebb dolog az élet..és anyának lenni. Hálás vagyok Istennek és a szüleimnek, hogy élhetek, hogy anya lehetek. Ma köszöntöttük anyósomat..az én szüleim már nem élnek, így anyukámat már nem tudtam köszönteni. 
Ma kisfiam egy doboz bonbonnal köszöntött, kis kerek, mosolygós képpel adta át...
Akkor ünnepeljünk..ugyanis ma volt az ország legnagyobb gyermeknapja Pusztaottlakán. Radics Gigi, Flour Tomi, Vastag Csaba voltak a díszvendégek..ide készültünk. Délelőtt virágokat ültettem, mosogattam, vasaltam. Férjem közölte beszélni szeretne velem. Hűha- gondoltam, itt alku lesz..ő horgászni akar, engem meg elvisz a koncertekre. Mielőtt bármit mondott volna, közöltem, nem hagyom ki a koncerteket, családi nap, együtt akarok szórakozni. 
-Fogunk, de előtte horgászat, két óra, gyere velem!  
-Hát jó..egyeztem bele, de csak két óra. Utálok horgászni. Csendben kell lenni, lesni a  botot , van- e kapás, várni a semmire. Brrr...De két órát kibírok, majd napozok, meg írom a regényemet, mert még mindig nincs kész. Így is tettem. Szép táj, jó levegő, csend- nem fogtunk semmit. De a koncert kárpótolt..és Vastag Csabitól aláírást is szereztem:DD  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése