2013. február 22., péntek

Tavaszra várva









Hm..4napig szinte már tavasz volt. Előbújtak a hóvirágok..és tegnap néztem piciny botanikus kertemben kezd hajtani a zeller. Egy aprócska élet rugaszkodása a fény felé. Kitörök, most már élek- ezt sugallja. Elmosolyodtam a növény törekvésén. Én is így éreztem, abban a néhány napban. Már még betegen, gyengélkedve, de újra éltem.Tele tervekkel, ambíciókkal..alkotási vággyal. Csak írtam, csak írtam. 
Ma ismét visszajött a tél..bár ez már csak gyenge erőlködése, utórezgése . Havas eső esik, ami ugye elolvad. Épp elég ez, hogy nyomott hangulatunk legyen. Nyom is a fejem rendesen. Túl vagyok a munkán, így délután majd tördelek...vannak itt barátaim , akik erőt öntenek belém, elhagynak de vissza- visszatérnek. Köszönöm nekik a törődést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése