2013. február 5., kedd

Mitől függ a jó kedvünk?






Nem tartottam magam hangulat- embernek, de ezek szerint mégis az vagyok. Hatnak rám mások érzései, fájdalmai, örömei. Fel tudok oldódni egy sármos, meleg mosolyban, és bele tudok feledkezni egy rám csodálkozó szempárba. Olykor az időjárás nyomott hangulatot rak rám, de akkor sem kiabálok, és kerülöm a vitákat, a veszekedős vitákat, mert amúgy szeretek vitatkozni. A vita jó kis agytorna, ha nem vérre- menő.
Ma elég jó idő volt, a télhez képest. Nem gondolkoztam sokat. Végeztem a munkámat. Duplán. Délelőtt a munkahelyemen, délután meg otthon két műszakot. Háztartás, plusz a vállalkozásunk. Nem volt hideg..olyan kellemes idő volt. Beléptem ide, és végig viháncolok..nem tudom, miért, jó kedvem van. Laza vagyok és könnyed. Egykori barátom, Jean mondta egyszer...érzed, ez a Szentmihályi Flow-nak köszönhető...egy áramlat okozza..aki vevő rá..csak hagyni kell, hogy elragadjon, sodorjon, vigyen magával...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése