2013. február 13., szerda

Isten fogalma









 

  Tedd, amit kell.Mindannyiótoknak megvan a maga elképzelése. Mindegyikőtök a maga módjáért meg - teremt meg - Engem.Egyesek számára férfi vagyok. Egyesek számára nő. Másoknak mindkettő. Megint másoknak egyik sem.Egyeseknek Én vagyok a tiszta energia. soknak a gső érs, amit szeretetnek vtok. És megint soknak fogalma sincs la, ki vagyok.Egyszerűen csak tudjátok, hogy Vagyok.És ez így is van.Én Vagyok.Én vagyok a hajadat összekócoló szél. A bőrödet melengető Nap. Az arcodon ncoló eső. A vigok illata a leveben, és Én vagyok az illatokat a szélszárnyára bízó számtalan virág. Én vagyok az illatot hordozó levegő.Én vagyok az elgondolatod kezdete, és az utolge. Én vagyok a legfényesebb pillanataidban felszikrázó ötlet. Én vagyok a beteljesülés dicsősége.Én vagyok az életed legszeretetteljesebb tette mögött álló érzés. Az a részed vagyok, amelyik újra és újra ezért az érzésért kiált.Legyen bármilyen szertartás, ceremónia, megnyilvánulás, meditáció, gondolat,ének, szó vagy tett, ami Hozzám vezet:
tedd meg !
Az Én emlékezetemre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése