2013. február 3., vasárnap

Betegnek lenni








Már egy hónapja beharangozták az influenzát. A média tudjuk mindig felfújja a dolgokat, de van akik bedőlnek nekik, és irány a védőoltásokért. Én nem szoktam beoltatni magam. A férjem egyszer tette meg, és sokkal rosszabb volt. Úgy vagyok vele, jöjjön aminek jönnie kell, állok elébe.Szeretek átesni a dolgokon, és személyesen megtapasztalni azokat. Nem szeretek beteg lenni, mert nincs idő arra, hogy kifeküdjem, így egy kicsit többet alszok olyankor, meg vontatottan végzem a dolgaimat, de fent vagyok.A barátaim már korábban írták, fáj a fejük, hányinger, izomgyengeség- az nekem is szokott lenni, egy délután, max. egy nap és elmúlik. Persze , veszek be gyógyszert. Már négy napja esős, szeles , borult idő van. Ez a hangulatomnak sem épp a legkedvezőbb, hát még a fejemnek. Iszonyúan fáj a fejem..de azt mondom mint az indiai bölcs: majd elmúlik:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése