2013. február 11., hétfő

Sziddharta









Egyik kedves barátom ajánlotta ezt a könyvet. Belinkelte nekem , letöltöttem. Egy hónapot kaptam, hogy elolvassam.Nem nagyon gondoltam rá. Tudtam, hogy megígértem, el fogom olvasni- majd. De valahogy elvoltam a saját írásaimmal.
Egy- két hete rátaláltam egy idézetre, Sziddhartától. Előtte fogalmam sem volt, hogy ő volt Buddha. Pedig magam is a buddhizmus tanait olvasgatom, tanulmányozom.
Ma eszembe jutott a könyv, és a határidőm is telik. Előkerestem, és el kezdtem olvasni. Az első oldalakat unott kíváncsisággal futottam át, vajon hova fogunk kilyukadni? Ahogy haladtam az oldalakkal, egyre érdekesebb lett. Próbáltam lassan, értelmezően olvasni, mert nem egy egyszerű olvasmány. A mondanivalója nagyon mély. Végigköveti Sziddharta útkeresését, vívódásait önmagával, a fizikális élet süllyesztőjéből miként kerül ki. Csodálatos a történet. Lenyűgözött. Folynak a könnyeim....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése