2013. február 9., szombat

Most...jó









Egyenlőre nincs jövő. Nincsenek ilyen gondolatok: mi lenne ha, mi lesz majd, mi lesz később...stb. Csak a pillanat számít. Az a pillanat amelyikben élek. A mai nap. Ahogy telik. Reggel a reggeli teendők, délután pedig a délutániak. Csak az számít, ami éppen akkor történik. Most boldog vagyok. Hogy miért? Meg kell magyaráznunk, hogy mit miért érzünk? Mit miért teszünk? Nem hiszem. Csak el kell fogadnunk. Hagyni kell hogy legyen, hogy megtörténjen. Most jó. Most boldog vagyok. Nincs miért. Nincsenek kérdések. Csak úgy. Most jó, hogy vagy. Jó, hogy itt vagy velem, nekem. Csak rám gondolsz, ahogy én is Rád. Ebben a pillanatban nincs külvilág, csak Te meg én. Ketten. Együtt. Nincsenek gondok. Csak vagyunk, létezünk. Nem számít semmi. Csak hogy létezünk. Ketten..az egész univerzumban. Ebben a pillanatban. Egymásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése