2013. február 11., hétfő

A látogatók









Lassan egy éve blogolok itt(is) ezen a közösségi oldalon. Egy kedves barátom(lelki társam) csalt át ide, hogy itt nyugalom és béke van. Igen. Nem bántam meg. Eleinte furcsa volt a csend. Túl nyugodt volt nekem pörgős énemhez képest. De valahogy én is lenyugodtam. Már nem pörgök(annyira). Jó itt. Lett sok ismerősöm, majdnem mind külföldi, hiszen ez egy nemzetközi oldal. Eleinte bántott, hogy hetekig csak egy- két ember olvasott, de mára eljutottam oda, hogy napi 100-180-an néznek rám, olvasnak is esetleg. Kapok visszajelzéseket: angolul vagy olaszul..és bevallom, jólesik. És nem utolsósorban itt ismertem meg a virtuál világ legkitartóbb személyét, akivel lassan egy éve tart a baráti viszonyunk. Ő az egyetlen , aki szinte mindennap ír egy- két levelet, még ha elfoglalt is.Bár ő nem magyar, így kissé nehézkes a kommunikáció, de többnyire megértjük egymást.
Boldog vagyok, hogy itt lehetek. Annak meg külön örülök, hogy néhány napja van egy látogatóm Mauritiusról is. Dél- Koreából meg tegnap 20-an néztek rám. Hát..akkor igyekszem Nektek mindennap írni, hogy olvashassatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése