2013. február 4., hétfő

A mai mosoly tárgya







Hogy milyen kíváncsiak is az emberek! De nem is a gondolatainkra, hanem a másik magánéletére. Ezt semmi nem bizonyítja jobban, mint a tegnapi itteni statisztikám.Három napja iszonyatos fejfájással küzdök reggelente. Talán a frontok váltakozása, a hó megérkezése, a légnyomáskülönbség miatt. A szerencse az, hogy délutánra többnyire elmúlik. Ha meg nem, akkor szenvedek. A lényeg az, hogy néhány napja nem nagyon volt kedvem mosolyogni. Írogattam, szép csendesen, max. halk zene mellett, mert a zenét szeretem, lazít, megnyugtat. Miután kiírtam magam, az este rátaláltam Enrique csodálatos dalára. Felraktam, azzal a címmel: Akit szeretek..nagyon...nos ..ennyien csak a regényem legújabb részletét olvasták el, mint ezt, majdnem ezzel volt a legtöbb látogatóm..Azt hittétek megosztom a magánéletemet? Tulajdonképpen ez is az, hiszen a gondolataim egy része, belőlem egy darab:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése