2013. február 20., szerda

Akarat








Köztudott, hogy karácsony tájékán elvesztek a gépről az adataim. Képek, írásaim, minden. Megpróbáltuk programmal visszaszerezni őket, de nem sikerült. Elkeseredtem és azt mondtam: soha többet nem írok. Aztán elkezdtem visszaírni a félig kész regényeimet. Igen sok estét töltöttem azzal. De! Volt egy kész könyvem, a leghosszabb, ami még nem volt kiadva, de nekem be lett köttetve. 336 oldal! Gondoltam, azt nem adatom ki, mert soha nem írok vissza annyit. Csakhogy találtam új kiadókat. Na, akkor hajrá! Erőt vettem magamon, és el kezdtem visszaírni. Számoltam, minden nap írok 20oldalt, akkor bő két hét és meglesz. Hm..csakhogy az első 2nap alatt nem írtam be csak 38 oldalt, 13h-től majdnem 19h-ig, kisebb megszakításokkal. Kisfiam megsajnált. Egész délután a programokat kereste nekem. És megtalálta  a megfelelőt.Megtanított futtatni, és ma kész lettem. Most már csak le kell tördelnem..meg az apróságok. Boldog vagyok. Tele szeretettel. A dolgok megoldódnak, csak akarni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése