2013. február 18., hétfő

Nagy Duett









Egy újabb zenei műsor. Egy kicsit más, mint a többi, mert ez nem amatőr énekesek felfedezéséről szól. Az elsőt szerettem, élveztem. A mostanit, a másodikat fenntartásokkal kezeltem. Bevallom, az első rész nagyon gyenge volt- csalódtam. Vasárnap révén a fiúk a gépnél, újra úgy döntöttem, hogy nézem. Már az első előadók, Détár Enikőék megfogtak. Döntöttem, végignézem. Nos..amit Szinetár Dóráék nyújtottak, utána Bangó Margiték, az valami lenyűgöző volt. Kinyílt egyből a szemem, és azt mondtam:húúú, jó volt, tetszett. Az előadók tényleg sokat fejlődtek és kezdenek összecsiszolódni.
A zsűri: mókás, laza, Balázs Klári meg már matuzsálemnek számít. Főleg Kasza Tibor értékelése az, amely nevetésre késztet, bár magát a férfit nem kedvelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése