2013. február 19., kedd

Kapcsolatok

Már annyiszor és annyian kiveséztük a kapcsolatokat. De nem lehet általánosságban írni róla, mert minden kapcsolat, ahogy minden ember is, más és más. Minden kapcsolatot meg kell élnünk, megtapasztalnunk ahhoz, hogy tudjunk beszélni róla és tanulni belőle. Mert igenis hiszem, hogy minden okkal történik velünk, minden kapcsolatunk nyomos okkal jön létre, akár építő vagy romboló jellegű lesz számunkra.
Hm..most elgondolkoztam, vajon eddigi életem során voltak romboló hatású kapcsolataim? Vagy ezekből is tanultam, felemelkedtem, nem pedig lesüllyedtem? 
Voltak..bizonyára voltak..de ezekből tanultam, és gyorsan leráztam magamról. Ezek a személyek nem hagytak maradandó nyomot bennem, azaz nem vésődtek be. Vajon lelkünkben hány embernek van hely bevésődni? Bármennyi vagy egy meghatározott szám ez is? 
Nem tudom. A lényeg, hogy bennem vannak néhányan, és jó hogy ők itt vannak. Tőlük tanultam, vagy ezután fogok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése