2013. február 13., szerda

Húúú...









Lassan egy éve kutatom a lélek útját, létezését, mibenlétét. Csak a talált forrásokra, személyes tapasztalataimra, gondolataimra, megérzéseimre támaszkodhatok ezzel kapcsolatban. Ma az agy kapacitását kutattam, egy közös álom kapcsán. Ugyanis ilyen még soha nem történt velem, fiammal reggel ugyanazt álmodtuk. Mikor elmesélte az álmát, megdöbbentem. Te jó ég! Ugyanezt álmodtam! Vajon mit bizonyít ez? Két ember agyában levetítődhet ugyanaz a kép? Ebben az esetben ő az én gyermekem, az én részem. Vajon, aki nem belőlem egy darab, vele is képes lennék ugyanazt álmodni? Mi generálja az álmokat? A Tudat?Vagy ez azt bizonyítja, hogy bizony minden ember Egy, Istenből egy darab?
Agyunk kapacitását kutatva a vélemények megoszlanak. 2-10%-ot írnak, de nincs rá pontos adat. Persze az agykapacitás fejleszthető, növelhető. Mégis hogyan? Ha nagyobb részét használnánk agyunknak, mennyi mindent tudhatnánk még! Pl..teleportálni magunkat, csupán a gondolatunkkal mozgatni tárgyakat, másik dimenzióba lépni..stb.
Nos..amint az agy után kutattam, rátaláltam Jézus válaszaira egy médiumon keresztül. Mindig is érdekelt a Biblia, szinte gyermekként olvasta, de nem értettem:-((
Most megdöbbentő dologra akadtam, amit magam is éreztem, sejtettem, magamban. Csak nem így megfogalmazva:

 A megfelelő hozzáállás a



megfigyelés,

és azután megtenni, ami megtehető, ami segít a léleknek a törekvésében, hogy megvalósíthasson egy magasabb szintű laszst is. Légy ezért figyelmes mások válaszval kapcsolatban, de semmiképp ne ítélkezz. Légy tudatában, hogy számukra az adott választás a tökéletes a mostnak ebben a pillanatában - és állj készen, hogy a segítségükre siess, amikor újabb választásra törekednek, egy eltérő, egy magasabb szintű választásra.Keresd a közösséget mások lelkével, és megvilágosodik előtted a céljuk és a szándékuk. Ezt tette Jézus, amikor gyógyított - és ezt teszi mindazokkal, akiknek merinti az életét. Jézus megggyította mindazokat, akik felkeresk önmaguktól, vagy akiket mások küldtek hozzá, hogy könyörögjenek érettük. Szó sincs véletlenszerű gyógyításról. Ez utóbbi sértené a Világmindenség szenttörvényét - hagyd, hogy

minden lélek járja a maga útját.
Hm...megértettem, hogy miért térnek le egyes lelkek az utamról, vagy miért szakadnak el tőlem. Mert akkor számukra , abban a pillanatban az a tökéletes választás. Azok fognak velem jönni az utamon, akiknek ugyanaz a szándékuk, mint nekem:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése