2013. február 8., péntek

Csak úgy....








Telik az idő, múlik a tél..A február végét már érzem..és a gyakrabban felbukkanó nap is a tavasz közeledtét sejteti. Várom..és egyre jobb a kedvem. A dolgok megoldódnak maguktól, csak ki kell türelmesen várni. Türelem..talán ez a legfontosabb erény. A türelmes ember nyugodt, és a környezetére is így hat. Én most ilyen vagyok...elvagyok magamban..és a környezetemmel. Ahonnan léptem, nem hiányzik. Jó döntés volt...mint ahogy Sasa barátom is írta. Igen..sokkal több energiám van másra...
Lassan jön a Valentin- nap. Nem vagyok oda érte. Hiszen virágot és bonbont máskor is kapok a férjemtől..de Nő vagyok, és mi nők szeretjük, ha körülzsonganak a férfiak minket. Az örök meghódításra várunk.
Én tegnap megkaptam az ajándékomat, gyönyörű Orchideát üvegben. Szeretem a  virágokat. A virág-élet. És én szeretek élni. Na, akkor gondoltam vegyünk anyósomnak is egyet. Hiszen ő is nő, és mostanában ellát tojással, meg amit tud ad. Persze, én is viszonozom. Bár a Valentin-nap nem az anyósokról szól..de számomra nem is a szerelemről..nem csak a szerelemről. Inkább a szeretetről. Én szeretek..és engem is szeretnek. Így teljes az életem:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése