2013. február 16., szombat

A Fogtündér









Kislánykoromban szerettem a meséket. Most is szeretem, csak most már inkább a felnőtt meséket(Twilight, Pókember, Gyűrűk ura)Ha jól emlékszem, egyszer olvastam a fogtündérről is. Aki a kisgyermekek párnája alá arany tallért tett, ha kihullott egy- egy foguk. 
Én soha nem kaptam a fogaimért pénzt, bár volt barátnőm, aki igen, egészen 8.-os koráig.Elhatároztam, ha felnövök és gyermekeim lesznek, hozzájuk is jönni fog a fogtündér. És minden fogukért fizetni fog. Így is lett. Minden kihullott fogukért 200-200ft-ot kaptak a gyermekeim. De hogy örültek nekik!
Tegnap keresztfiam volt nálunk, és mutatta nekem a kiesett fogát. Na, kérdeztem, és volt a fogtündér?
-Nem, még nem, talán estére várom.
A gyermek hazament, férjem közölte, adj neki 300ft-ot, hogy az anyja tegye a párna alá.
Így tettem. Reggel keresztfiam hívott telefonon, és elújságolta, hogy volt a fogtündér. Még azt is közölte, nem sokára kihúzom a  másik fogamat is.:DD
Elmosolyodtam. Adtam. kaptam..szeretetet...
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése