2013. február 5., kedd

300....









Ki mire gondol elsőnek a szám láttán? Talán 300 írásom van eddig? Nem, lassan már 1000 körül járok. 300férfi? Ezt csak azok gondolják, akiknek piszkos a fantáziájuk. 300 csók? Na, annyit biztos kaptam már az évek során a férjemtől- nem számoltam!
300 millió forint? Nem nagyon vágyok ennyi pénzre, teljesen megváltozna az életünk. Akkora változásra meg most nem vagyok felkészülve.Akkor..lehet a 300. gyűrűm? Nem! Bár sok van. Mennyi minden eszébe juthat egy embernek egyetlen számról! Elárulom. Felülés. Két napja elértem a 300. felülést, amire büszke vagyok. Most néhány napig tartom, majd utána emelek. Bevallom, jobbat alszom, keményebb a combom, a hátsó felem, és a hasam is kezd keményedni. Talán lesz még egyszer kockahasam?


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése