2013. február 12., kedd

Megjegyzés








Egyik bölcs tanítóm mondta, hagyd Mary, ne reagálj rá! Hagyd..számít ki mit gondol? Nem! Az az ő Igaz-uk. Igen..sokszor hagyom is..Talán most sem kellene reagálnom rá..De az Igaz-amért mindig kiálltam. Most is kiállok. Kikérem magamnak! Soha nem mondtam, állítottam magamról, hogy tökéletes vagyok. Sőt! Tisztában vagyok a hibáimmal. De az rosszulesik, ha pont az a személy ír , terjeszt ilyeneket rólam, akiben megbíztam, akinek felvállaltam teljesen önmagam. De ez van. Mit mond erre Osho? Csak önmagát minősíti. Igen. Ha a képébe vágjuk az igazat, támad. Rendben. Támadjon. Másokat!...Ezt már tegnap leírtam a barátság nem kényszer. Ha valaki számára terhes az, hogy levelekre válaszoljon, inkább újonnan létrehozott kamu profilokon méri fel, hányan dobnak ajándékot neki(amit ő ugye állítólag) nem szeret, akkor nincs értelme az egésznek. Mindenki maga érzi, mi a  fontos számára és persze mire van ideje....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése