2013. február 28., csütörtök

Statisztika







A statisztika minden esetben felmérést jelent, valaminek az összegzését, számontartását, vezetését. Most nem amint a kép mutatja, a párnaszorítás gyakoriságáról fogok írni, bár imádok aludni, és az ágyamat is, hanem az olvasói, látogatottsági statisztikámról. Ahogy belépek ide, azt megszoktam nézni. Tulajdonképpen egy visszajelzés, hányan olvastok, hányan néztek rám, egy nap. Lassan egy éve blogolok itt, lehet már kicsit több is..és sok feliratkozóm, rendszeres olvasóm van, aminek nagyon örülök. Lehet ez ad erőt és ihletett, hogy minden nap írjak. Mert nekem is vannak nehéz, olykor kedvetlen napjaim, amikor nem csinálnék semmit, csak néznék kifelé a  fejemből..de én olyankor is írok. Most már mindegy mit: blogokat, verseket, vagy a regényemet folytatom, de írok. Az írás részemmé, mindennapi  tevékenységemmé vált. Szeretek írni. Nagyon. Főleg este szoktam, fürdés után, bent az ágyamban. Mostanában zenehallgatás mellett...Mikor írok..szabad vagyok..szárnyalnak a gondolataim, megszűnik a külvilág létezni számomra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése