2012. július 31., kedd

Tükröm vagy




Ilyenkor reggel támadnak a legtisztább gondolataim. Ma reggel sem bírtam visszaaludni, most már meg nem lehet, mindjárt kezdődik a munka.
Amiről írni szeretnék, a tükörkép, önmagunk mása.
Talán minden ember saját magát keresi a másikban, önmaga tükörképét.
Hogy megtaláljuk-e párunk személyében jellemünket, önmagunkat, az nem olyan biztos.
Mert különbözőek vagyunk, mégis annyi mindenben hasonlíthatunk. Nincs két egyforma ember- tartja a mondás.
Talán nincs, de talán van, a lélektársak.
Vajon lelkünk másik fele ugyanolyan, mint mi, belőlünk egy darab? Nem tudom. Sokszor én is azt hiszem, ő a lelki társam, mert annyira egyezünk mindenben, egyformák a céljaink,a cselekvéseink, annyira jól megértjük egymást. De egy bizonyos idő elteltével rá kell jönnöm, még sem ő az.
Keresek tovább, tudat alatt.


Hiányoztam? Ne is tagadd, ahogy Te is nekem. Kerestél és nem találtál. Ugye milyen jó érzés? Nekem is így esett. Nem is a düh vezényel ilyenkor, hanem a kétségbeesés. Úgy érzed, mintha kiszakadt volna a lelked másik fele. És bizony fáj a hiánya. De tagadod. Tagadod, mert büszke vagy, ahogyan én is. Vadászol. csapdát állítottál, de én leráztam a csapdádat. Nem tudtad elviselni a vereséget, és jött a gőg, és az önteltség. Ezek nem tetszenek nekem, mert bennem nincsenek meg. Mégis a tükröm vagy, és én a tükröd vagyok. Önmagad látod bennem. A harcost. Én nem vadászok. De mindketten szeretünk harcolni. Lételemünk a harc. Csak más célokért, és más eszközökkel vívjuk azt. És ami közös bennük: a győzelem. Mert az esetek többségében én is győzök. Te a szenvedélyért harcolsz, én a saját, vagy a barátaim igazáért.
Most ellened harcolok, Te pedig értem. Nem tudom, ki fog győzni. Rájöttem, azért vagyok vonzó számodra, mert elérhetetlen vagyok. Valami más, mint az eddig elejtett trófeáid. Valamilyen szempontból különleges. Nem nyughatsz. Téged őrülten hajt a vágy. Érzem. A Te szemeiddel látok. Veszem a gondolataidat..de visszaverem. Tehetetlen vagy, és ez dühít Téged. Ezért viselkedsz így, amit utólag megbánsz, de túl büszke vagy ahhoz, hogy beismerd.
Erős vagy. Ezt is érzem. De én is erős vagyok. Állom a támadásaidat.
Új taktikát kell bevetned, mert egyszer már elbuktál. Ehhez idő kell. Én ráérek. Várlak. Magamban mosolygok. Kíváncsi vagyok, most mit fogsz lépni. Benne vagyok minden gondolatodban, belédvésődtem.
Egy-egy elejtett félszó, egy-egy visszafogottabb kép, vagy megjegyzés- ravasz vagy. De résen vagyok. Figyellek....
Nem tudsz elengedni. Próbáltad, próbáltál kiírtani magadból, de nem megy. Tehetetlen vagy velem szemben. Semmi baj. Nézz a szemembe. Mit látsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése