2012. július 10., kedd

Tudom, tetszik....kaptam





Tudom, tetszik ahogy írok, ahogyan Neked írok.. Ahogy szólok, és amit kiváltok belőled.. Akárcsak nekem, amit Tőled kaphatok.. Tudom, elképzeled, néha-néha milyen lehet elveszve lenni szemeim kékjében... mikor tekintetem tekintetebe mered, és kérleli szótlanul ..légy enyém... huncut ajkaidról csókot lopni..érezni ajkaid zamatát, nyelved játékosságát.... nedved ízét éreznem mikor a szánkban elegyedik, hallani szeretném a csókjaink cuppanását mikor nyelveink kacérkodnak egymással... Szeretném tudni milyen nyelved szopogatni..... szeretnéd e, hogy tenyered harapdáljam... elképzelem milyen lehet mikor kezed kezemet fogja. s én az ujjaid a szájamba venném, nyelvem futtatnám ujjaidon végig..és fogaim elémelyednének... vénuszdombodba, ..hogy fájjon, s ezzel korbácsolnám tested amúgy is csillapíthatatlan tüzét.. éleszteném.. mint hideg estelen kinn az erdőben a szikrát kapott tárbortűz lángját, gerjeszteném tüzedet. Látnám izzani testedet.. s közben karod szorosan, féltőn átölel, magához húz.. és szemeidben megcsillan.... ott pattog a tűz.. melyet én élesztettem fel, és igen.. élvezném testedet,bőröd illata elvenné eszemet mikor a a tábortűz melege felhevítette éss kipirította arcodat.. a kezem jóleső hűvöse után vágysz, majd fejedet kezembe temeted, szeretném érezni milyen mikor a lehunyt szemhéjadon megpihennek ajkaim.. nyelved vad táncát.. Érintenélek, kényeztetnélek... felkorbácsolnám tested vad tüzét... mennék hozzád csókot lopni... izgalommal nap mint nap....
Szeretném megtudni... megbizserget e a hangod, érintésed, ajkaid ha nyakamhoz érnek elönt e a szenvedély..... a forró öled ágaskodó szerszám után vágyik e, kívánja e testem s lelkem-e vad... remegést, hogy forróságom elöntse tested rejtekét..
Éreznél-e magadban... mikor az extázis szélére érek Én, és mámorosan kiabálnád.. Nem nem elég! nyögdécselnél, kérlelnél: Légy enyém!! Csináld keményen.. markold derekam és diktáld az ütemet.. mert gyengéden már nem elég...
Nyelvem hegye..kutatná tested minden szegletét,a mohón lefetyelném öled nedvét...
Ajkaim forró becézgetnék mikor már megpihenni térsz.. De nem hagyjuk, mert feküdnék forró öledben.. Arcom még nedves combjaid közé temetném... s ajkaim között tartva pihennél, míg ismét visszatér, és újból elönt a szenvedély. Hallgatnám, hogy torkodból előtör a kínzó kéj, és Én örülnék, mert ez az amit szeretnék.. Hallani, hogy kérlelj...gyere!! Csináld még! Szeretném....
Hallgatnám finom szuszogásod mikor karjaimban pihenni térsz, hallgatni szíved dobbanását, mikor vágyón melleid közé bújok Én...
Szeretném látni mosolyod, mikor rám tekintesz. Mert boldog vagy, hogy látsz. Felragyog az arcod, mert mosolyodra mosolyommal felek Én...
Keresem, szemedet, nekem te kellenél... Mindent megadnék neked... ha ..istenem!! Ha nem így ismerkednénk..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése