2012. július 4., szerda

Távol






Álmodtam egy férfit magamnak
Egy tavaszi napon.
Konkrét elképzelésem nem volt,
Csak egy név a távoli világból.



Megálmodtam. Akartam?
Ő megjelent. Bevonzottam.
Messze van, nagyon messze
Mégis itt van a képzeletemben.




Nem tudom pontosan mit jelent nekem
Ha velem van, gyorsabban dobog a szívem.
Arcomra akkor mosolyt fakaszt,
Örülök, boldog vagyok, és távol áll tőlem
minden harag.


Álmok. Vágyak. Remények.
Álmodom vágyom, hogy a találkozást
A valóságban is megélem.
Akarom, vágyom, szeretném
Ő is keres, kutat a lehetőségért.


Ha a sors kegyes lesz
Találkozni fogunk
vajon milyen lesz
ha egymásba mered a tekintetünk?



Lágyan átölel, megfogja kezem
És vezet.Vezet ahova két kitartó
Egymásra váró
ember mehet.




Merjem álmodni?
Merjem vágyni ezt?
Ha eljön a pillanat, az álom
valóra válik,s talán nyugtalan
szívem megpihen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése