2012. július 19., csütörtök

Büntetés

Vállalom a büntetést, de nézd el nekem, mert csak villanásokig volt időm idejönni. De ha lehunyom a szemem ezek a villanások beégett foltjai emelik a lelkem a boldogság és a vágy fénycsóvájába .. Igen beszéltünk már a vágyról... Most is itt kopogtat szívem ajtaján. Ott dörörmböl rég. Társaddá szegődni. Amíg lehet. Ahogy lehet. Ne sürgesd az időt. Találkozz velem, érints meg. Nézd a gesztusaim, rezdüléseim. Érezd hajam, testem illatát. Ölelj asszonyomként és nézz meg szerelmünk beteljesülése közben. Nézz meg utána. És eszerint cselekedj. De akkor se kapkodj. Tudom, hajtanád az időt. Hidd el én is. De nem akarom, hogy bárki sérüljön mohóságunk miatt. Lesz idő bepótolni mindazt, mi nincs már rég. Szeretlek Hercegnőm:) Este, puha lépteken közeledem majd hozzád. Hunyd le szemed és érezzd, ahogy simítalak tündér kezemmel. Engedd át magad vágyaidnak Drága. Úgy szeress, ahogy senkit. Kívánj...piszkosul kívánj. Játsz a gondolattal és nyújtsd az időt...sokáig...és súgd a nevem...mert ordítanod nem lehet... Hm..de jó, hogy mennyien lakunk benned! Pont ezt akartam elkerülni. Elég volt nyolc hónapig valakinek hinni, valakinek elhinni, hogy én vagyok az egyetlen az életében. Persze, voltak apró jelek, de milyen mikor a lélek szárnyal? Nem figyel az észre. Pedig volt elég sok intő jel, de mivel kitartó vagyok, és türelmes mindig csak nyeltem egyet. Aztán rákérdeztem. És ott állt előttem a színtiszta igazság...amit már belül éreztem. Nemhogy első helyen voltam a lelkében, jó ha 5-6,-ként beállhattam a sorba. Elfogadás ide-oda, azért én sokadik nem akarok lenni valaki szívében. Fájt, de nem annyira, hogy könnyeket ejtsek. és gyorsan elmúlt. Jöttek, új lelkek, köztük Te is. Óvatos voltam. Nem akartam hinni Neked. Nálad is voltak intő jelek. Szavak. Csupán szavak, szépen megformálva, körítésbe bugyolálva. Jólestek, sebzett üres lelkemnek. De a gyanú ott volt, van végig bennem. Nem hiszek a szép szavaknak! Más dolog meghallgatni, és más dolog befogadni, elfogadni, hinni bennük. Ordítani nem lehet...nem, mert kihallatszana a próbafülkéből:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése