2012. július 23., hétfő

Humoros változat

Akkor..a humoros változat -Szeretlek-közölte Ronald a palota csarnokába bevonszolt nőnek. Ugyanis a szőke vonszolta be. -Szeresd! Visszahoztam, nekem nem kell! A drága Csillagfényed állapotos!- és lökött egyet a megszeppent nőn. -Már hogy mondod így? Na és, hogy viselkedsz a birodalmamban? Több tiszteletet kérek!- emelte fel hangját Ronald. És ne lökdösd a nőmet! -Tisztelet? Minek? Kinek? Egy nőnek, aki terhes?- és undorral nézett a könnyező Csillagfényre. Csak koptattam a számat a bókokra, törtem fáradt agyamat, hogy szép szavakat találjak, hogy az ágyamba csalogassam. De elmondanám, hogy Csillagfény ott egy nagy nulla! Fekszik, mint egy darab fa. Nem is tudom, honnan kapta a nevét..Csillagfény.. Nézz rá Ronald, én nem látnám, hogy ragyog. Ronald ránézett a palota kövezetén félig fekvő nőre. Odalépett mellé, kezét nyújtotta, felsegítette. Ő látta. Csillagfény ragyogott. csak neki. Fényét csak ő láthatta, mert ismerte és birtokolta a lényét. Átölelte a nőt és nem figyelt a Szőkére. -Nahát! Szép pár vagytok! Én mentem, örülök, hogy részemről csak ennyi volt. Ronald nem bírta ki nevetés nélkül. Hogy lehet egy ember ekkora bunkó? Még szerencse, hogy a kis légyott így alakult. Átölelte a megszeppent nőt. -Csillagfény, fáj, hogy elszöktél. Az még jobban, hogy megcsaltál, de a legjobban az fáj, hogy mindezt ekkora bunkóval tetted. Csillagfény lesütötte a szempilláit. -Szégyenlem magam. Megbántam, de mindez kevés, tudom. Ha akarsz továbbra is, akkor nézd el ezt a ballépésemet, mert az igazi szeretet nem abban rejlik, hogy mit tesz az ember. Emberek vagyunk, hibázunk. Az a fontos, hogy időben ismerjük el a tévedésünket. -Igazad van. Én szeretlek,és a gyermekünket is-felelte Ronald. Megbocsájtok. Csillagfény lábujjhegyre állt és egy röpke csókot adott férje ajkára. Majd hatalmas nevetésben tört ki. Ronald szemöldökét felvonva nézett rá. -Mit nevetsz, Drága? -Eszembe jutott, jó, hogy így alakult. Szerencse, hogy csak egy napig tartott a bűvölet. -Miért? Mert rájöttél, csak engem szeretsz? -Igen, az is. De képzeld, a Szőkének mindössze 10cm volt a nemiszerve. Elveszett bennem.:DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése