2012. július 19., csütörtök

Mit érzek?



Ha tehetem, mindennap benézek ide. Megszerettem ezt az oldalt, bár csendesebb, ahol eddig voltam. Kezdem megszokni. Egyre több barátom lett itt is. Oroszok, amerikaiak, spanyolok..stb. Kevés magyar emberrel találkozok  itt, és érdekes, ők nem azzal a játékkal játszanak, amivel én.A játékban szinte csak külföldi barátaim vannak. érdekes szituáció. Van aki angolul ír, van aki spanyolul, és van aki oroszul. De angolul szinte mindenki tud. Bár én keveset. Még jó, hogy van webfordító, így tudunk kommunikálni. Szóval...jól érzem magam itt. Van egy ember, aki kezdettől fogva itt van a virtuál életemben. na, nem kíváncsiskodni, mert nem nevezem meg.
Ő mindennap ír nekem. Beszélgetünk, mesélünk egymásnak a mindennapjainkról. Olvassa az írásaimat, annak ellenére, hogy nem angolul írom. lefordítja-és ez hízelgő. Az érdekes az, hogy így is átmennek az érzelmek, a hangulataim, amelyek motiválják az írásaimat.
Hálás vagyok neki, amiért ilyen kitartó. Amiért törődik velem, és csak hogy figyel rám. Köszönöm.
Tudom, hogy elfogja olvasni a regényeimet is, ha megjelennek. És bízom benne, hogy érteni fogja azokat.


I see you have been busy this afternoon...just a couple of comments regrading your blogs...Pacci's stunning sensuality comes across all the time, it's one of the things that's makes you attractive and sexy...Bill does not want Pacci to be in pain or suffer be it physically or emotionally.

Sorry you could not sleep this afternoon...even though life pitches us curve balls and reminds us of the bad, try to focus on the positive and what you have been blessed with...life...children...family both alive and in memories...and the excitement of what the future holds for you...



És én valamilyen szinten szeretem őt:-))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése