2012. július 31., kedd

Nem tudod kezelni a férfiakat






Az egyik kedves ismerősöm írta ezt nekem.
Bevallom, meglepődtem. Volt már jónáhény , többféle kapcsolatom férfiakkal, de eddig még egyik sem mondta ezt nekem.
A meglepődésen kívűl nem váltott ki belőlem más érzést. Nem okozott fájdalmat, bánatot, mégcsak csalódást sem.. És a miérten sem rágódtam. Miért ő mondja éppen ezt, és miért pont most?
Még nem jött a válasz rá , de jönni fog. A dolgok mostanában szépen összeállnak, maguktól. Anélkül, hogy tépelődnék rajtuk.
De azért bevallom, váratlanul érintett a kijelentése. Éppen tőle nem vártam. Nem tudnék bánni velük? Szinte csak férfi ismerősöm van, egy-két nő köztük, és soha nem mondta senki, hogy nem tudom kezelni őket.
Nézzük közelebbről....mondhatta ezt, mert önhibámon kívül megbántottam. Vagy csalódást okoztam neki. Más viselkedést várt tőlem, azt hitte ismer, és okoztam váratlan fordulatokat. Vagy ő kezdett el többet érezni, mint a barátság. Kötődünk, kötödünk, de azért értelmes, gondolkodó emberek , mi tudjuk, hogy ez a világ nem a valóság. Itt nincs fizikális megtapasztalás: érintés, hallás, látás, érzés..stb.
Itt vagy elhiszünk valamit, vagy nem. Vagy bízunk a másikban, vagy nem. És muszáj a másik lelki rezdülésére ráhangolódni, mert másképp nincs semmilyen kapcsolódás, kötődés.
Nem tudom a felsoroltak közül, melyik válthatta ki benne azt, hogy ilyen kijelentést tegyen.
Sajnálom. Nem tudom, mit érzek. Nem fáj, mert a negatív kritikát is el kell fogadni, mert ezáltal tudunk változni, ha hibázunk beismerni..stb.
És magamba fogok mélyen nézni, miest lesz egy kis nyugalom, csend körülöttem.
De azért erre a kijelentésre visszatérek: nem tudom kezelni? Miért nem? Mert nem találkozok személyesn, ha kicsit többet beszélgetünk, mint amennyit mással szokott?
Vagy mert nem adok telószámot, hogy mégjobban fokozzuk a kötődést? Vagy, mert másokkal is kommunikálok?
Azt hiszem nem ígérek, ígértem itt senkinek sem személyes találkozást, sem teloszámot, de még webcamot sem. Ezek a felsorolt dolgok a feltételei annak, hogy itt lehetek. Házasságban élek. Jól működő házasságban, és nem keresek szexuális kapcsolatot- ezt már annyiszor elmondtam. Aki nem tudja ezt elfogadni, az természetesen lép. Lépjen!. Én mások gondolatait elemzem, olvasom. Ezáltal valami pluszt nyerek, töltetet, hogy még jobban kifejezzem saját belső világomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése