2012. július 3., kedd

Hazugság


"Hazudtál magadnak. Hazudtál nekem. 
Hazudtam magamnak. Hazudtam neked. 
Hazudtunk magunknak, és hazudtunk egymásnak. 
Hazudtuk, hogy gyűlöljük egymást. 
Hogy nem érdekeljük egymást, egyáltalán.
Közben egy pillantásért, érintésért megvesztünk volna, amit egymásnak adhattunk volna. De nem adhattunk. Nem engedték a többiek. 
Kezdem feladni... mikor jövünk már rá, hogy egymás nélkül nem lehet élni? Hogy becsaptuk egymást, magunkat, a szívünket, az utóbbit sokáig viszont átverni nem lehet... "
"Te vagy az, aki nekem kell,
Pedig tudom, hogy mégsem érhetlek el...! "
"Miért nem hiszed el, hogy nem szeretek mást? 
Miért nem hiszed el nekem ezt a vallomást? 
Ha nekem születtél, miért nem vagy az enyém? 
Ha nem nekem születtél,miért születtem én?"
"Megpróbállak levegőnek nézni, de rájöttem, hogy levegő nélkül nem tudok élni... "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése