2013. december 2., hétfő

Voyage







Igaz, hogy nem ló háton, és szerencsére nem ekkora hóban történt:D
Már nagyon vártam(vártuk, fiam jobban, mint én, ő imádja a fővárost.)Lélekben már készültem, óhajtottam, akartam..tudtam kell nekem, jár nekem egy kis kikapcsolódás. Eredetileg fürödni (is) szerettünk volna, legalább egy 3-4 órát. 38fokos meleg vízben, nyugtató lazulás, relax, érezni, ahogy a meleg víz nyaldossa a bőrömet. De a sors közbeszólt:-((
Nem lett fürdőzés. Helyette hatalmas csavargás, babázás, viháncolások, bakik, a lányommal, óriási vásárlás, tele humorral, és megnéztük, bejártuk a várat...
Gyorsan eltelt..de annyira jó volt..a gondokat otthon hagytuk, a számlákat is, és irány..Végre engem szolgáltak ki, és nem én másokat...
Újra itthon..délelőtt munka, délután üzleti út(Szegeden), és este ideülhettem néhány nap kihagyás után...
Elszámoltam magam..már csak 3 hét, és itt a karácsony. Két hét múlva vizsgázok, de még nem tanultam semmit...a nagytakarítást el kellene kezdenem, az ajándék- vadászatot..most már felpörgetem magam:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése