2013. december 4., szerda

Kék világ







 Kék világ


Hidegen s magányosan
 köszöntött rám a reggel,
 a tudatom fáradtan lézengett,
 Szavak vártak, melyek csalódásról
 susogtak Éreztem a szavak
 súlyát, s a nemléted hiányát..



A másodperc töredékében
lelkem a lélekrezgéseidre fókuszált,
 éreztem, hogy valami jóleső
 érzés melegen ölel át..


Kék s piros ellentétes színek,
 bár mindkettőt szeretem,
az ég csodás elmélyült kékje
 szabadon szárnyaló madarakkal
valami enyhe vibrálást kelt
 benne. Piros, vörös a tűz, az élet,
 a pezsgés a lüktetés, mégis
 van elrejtve benne valami ,
 valami nyugalom a zene által,
 ha az ember a képek mögé néz.


Titokzatos világ rejtett ura,
 ki szabadon szárnyal a felhőket
 s a kék eget uralva. Tüzes,
vibráló lényemmel betoppantam
 birodalmadba, megtörtem felépített
világod nyugalmát, gyengéd
 szavaimmal zavart okoztam
kőfalakkal védettnek hitt lelkedbe,
 itt állok a kapuid előtt s
 kérlek engedj, engedj be!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése