2013. december 7., szombat

Télhercegnő


 

:-) Tegnap ezt a becenevet kaptam. Nem tudom, valahogy nem vagyok egy becézős személy. A fiamat szoktam, meg akivel hülyéskedek- olykor, de többnyire kimondom az illető használt nevét.
Télhercegnő...leírva, és elhangozva is szép csengése van a szónak. Bevallom, megfogott elsőre. Elmosolyodtam..és már ott is volt a jól ismert szócska , vajon miért éppen ez?
Valaki egyszer már hívott My Princesse-nek..akkor is melegséggel töltött el a becézés. És voltam már Szivem, baba(na ezt nem szeretem, ahogyan a babyt sem), voltam Husi..stb.
Ha mögé nézek a szónak, nem illik rám. A hercegnők mindig okos, művelt, előkelő, stílusos személyek voltak- ez stimmel, de ha társítjuk a szót valamihez, mint jelen esetben a télhez, akkor felveszi a társított dolog tulajdonságait. Hideg, tiszta színű, komor, haldokló, kimért- nekem ilyen a tél. És én utálom a telet...gyűlölöm..szinte csak átvegetálom az egészet. Jó lenne, ha medve lehetnék, és átaludnám az egészet...vagy három hónapra elutazni, ahol örök nyár van, meleg és fény....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése