2013. december 12., csütörtök

Kézcsók




Hm..ma valakitől kézcsókot kaptam- gondolatban. Mit is jelent a kézcsók? Tiszteletet elsősorban a nő iránt. Nos..nem minden nő kap kézcsókot, a mai világban meg igencsak ritka:-( Sajnos, de kiment a divatból. Miután megláttam a képet, elmosolyodtam. És mindjárt kutatni kezdtem agyamban, én hányszor kaptam a valóságban kézcsókot? Régebben, néhányszor..érdekes, amelyik férfitől kaptam, az nem nyomult. Udvarias volt...kedves, gyengéd...Utoljára kitől is kaptam? A férjemtől..a rakott karfiolért, amit nem szeret, de az annyira finom lett, hogy így nyilvánult meg benne a köszönet.
Mi nők vágyunk-e a kézcsókra? Hogy néha kifejezze a másik nem irántunk a tiszteletét? Hogy elismerje, hogy nők nélkül milyen nehéz és magányos lenne az élet?
Én igen..bár ha kapok, akkor pirulok és zavarba ejt. Pedig nem vagyok egy pirulós fajta:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése