2013. december 5., csütörtök

Meglepődtem




Tegnap ezt a képet kereste nekem valaki, valaki, akit nem is ismerek. A név volt ismerős, de mögötte ugye bárki lehet. Bevallom, már nem érdekel ki van a profil mögött..csak az, hogy hogyan viszonyul hozzám..Tud-e adni, gondolatokat, impulzusokat, lélekérzéseket..stb.
Nos...meglepett, mert tényleg kedves gesztus volt tőle, és eltalálta, megfogott a kép, főleg most Karácsony közeledtével, még érzékenyebb vagyok. Imádom a gyerekeket, bár örülök annak, hogy az enyémek már nagyok, majdnem önellátóak, és bármikor kibabázhatom magam, ha arra van szükségem, mert a rokonságban van bőven változó korosztályú és nemű gyermek.
A Télapót meg megint szeretem, mert jóságos, idős, nyugodt és tele van szeretettel..és ugye ad- jelképesen.
Nem akartam az ajándékozásról most írni, de meg kell említenem, hogy köszönöm mindenkinek aki elhalmozott ismeretlenül is ajándékokkal. Tegnap és ma is rám borul az ajándéközön, olyan emberektől, akik nem is ismerőseim, és soha nem is jártunk egymás profilján. Bevallom, meghatódtam. Ez az önzetlen adás. Amikor úgy adok, hogy nem várok semmit érte, és figyelem a reakciót. Az a legjobb az egészben. És nem is azoktól kapok, akik megtehetnék, vagy akik ismerőseim! Történnek még furcsa dolgok. Számomra ezek a megnyilvánulások az élet apró csodái. És igen is, egy férfinek illik adni..ha ad(bármit) azt jelenti, figyelek Rád, kedvellek, érdekelsz, fontos vagy nekem...És mondhat bárki bármit, az a férfi aki nem így cselekszik, önző, egoista, érdektelen:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése