2013. december 23., hétfő

Visszatértem..egy kis időre...







Egy darabig itt lezártam a blogjaimat. Nincs mindenre időm..és ugye a változással haladni kell..kellett. Karácsonyi készülődés, vizsga, előtte még hétvégén a fővárosban is voltam a lányomnál- ott kikapcsoltam, és megnyugodva, feltöltődve jöttem haza.
Már holnap szenteste lesz..eljött..szeretem:-)Itthon vannak a lányomék, együtt van a család. A fa feldíszítve, az ajándékok alatta,a torta a hűtőben, a sült csirke az asztalon...Karácsony..fenyőillat terjeng..és illatgyertyák fénye töri meg a sötétséget.
Kevesebbet vagyok itt..elkészült a saját weboldalam, amit folyamatosan szerkesztek, és ott közlök részleteket a már megjelent könyveimből...
Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt kívánok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése