2013. december 2., hétfő

Hm...








Mindig arról írok, hogy vajon milyen lehet, ha valaki olyan hatással van Rád, hogy akarsz, de egyszerűen nem jön ki hang a torkodon..remegsz..és csak nézed a szemét...nem jut eszedbe semmilyen értelmes gondolat...már a puszta látványa is ezt váltja ki belőled, anélkül, hogy hozzád ért volna. Nos..egyszer éreztem...érdekes volt..megmagyarázhatatlan..utána soha többet nem éreztem ehhez hasonlót..
Hogy miért pont Ő , miért ilyen reakciót váltott ki Belőled? Nem tudhatjuk...sokáig nem láttama  férfiakat..miután férjhez mentem...van a férjem, a többi hímnemű egyén, meg ember...beszélgetek velük bármiről, lazán mosolyogva, de nem érzékelném, hogy Ő férfi lenne...érdekes..
De! Ma valaki kiváltott belőlem, egy érdekes impulzust..enyhe pillanat- töredéknyi bizsergés futott végig rajtam, miután megismertem, felismertem, ki is volt Ő, akit láttam..és agyamban kerestem, hogy honnan ismerem..:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése