2013. december 25., szerda

Karácsony







Ma van Karácsony első napja. Tegnap a Szenteste varázslatos volt..ahogy hagyománnyá vált anyósomnál ünnepeltük..együtt, kicsik és nagyok. Ott volt az ünnepi estebéd, vagy vacsora és az ajándékosztás. Mi minden évben amíg tehetjük mindenkit megajándékozunk egy meghatározott összegben...Érdekes, nekem mindegy mit kapok, mert örülök mindennek,...de nehéz nekem ajándékot venni, mert szinte megvan mindenem..nem szoktam, de most kértem, étkészletet, poharakat, plédeket, illatszereket és aranyat-ne..mert van millió..az aranyat meg nem szeretem..hát..pénzt kaptam..a lányoméktól meg egy névre szóló , bekötött piros mappát, hogy abba írjam az új verseimet- talán ennek örültem a legjobban...és..annak, hogy szeretetben . békében együtt volt a család:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése