2013. december 24., kedd

Ígéret

Ígéret

Lányom a reggeli kávézás közben, ami nálunk ma 11h-óra volt ígéretet akart kicsikarni belőlem.
Nos..nehezen nyeltem le, hogy Ő mindig ment a saját feje után..tudtam, hogy el fog bukni, de hajthatatlan volt..nem tetszett, mikor megtudtam(nyáron), hogy cigizik, amit én és a férjem utálunk- soha nem ittunk be, és nem gyújtottunk rá..és azt , hogy az alkoholt is szereti..annyiszor sírtam magamban, és kérdeztem:Istenem, miért? Aztán Osho-t tanulmányozva- megértettem..és elfogadtam..nehezen..és hosszú folyamat volt..a gyerekeket nem lehet a saját képünkre formálni..attól, hogy nekem ezek a dolgok nem jók, ő szeretheti..az Ő élete, az Ő útja..az ő gondolatai, cselekvései..elfogadtam...
Reggel azt kérte tőlem, ha híres látványtervező lesz/ez az álma, ősszel újra felvételizik a Művészeti Egyetemre), akkor megrendezésre viszi a Mary Jeanne kalandjai c. regényemet..de el kell szívnom vele együtt egy szivart....:-))
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése