2014. január 7., kedd

Ünnepek után (hogy létezik a vonzás törvénye)



Igen..amire gondolunk, amit szeretnénk- nagyon, azt képesek vagyunk bevonzani- ezt hívják a vonzás törvényének. Mikor ez a blog megfogalmazódott bennem, szó sem volt, hogy mi ki akarnánk ruccanni a hegyekbe.És lám..én csak írtam róla egy felvetődött pillanatnyi gondolatként. Pár nap múlva  a gondolat életre kelt, és megvalósítottuk.

Gyorsan elrepültek az ünnepek. Nagy hűhó néhány napért.De ez már csak így szokott lenni! Valami tompa fáradtság uralkodik rajtam. Nincsenek mélyre ható gondolataim, csak merengek a semmiben. Fáradt a testem, fáradt a tudatom, s talán a lelkem is. A lelkem miért? Nem tudom. Olyan monoton üresség, egyhangúság telepedett rá. Nincsenek könnyed lélekszárnyalások, felbukkanó lélekérzések, mosolyokat, melegséget árasztó szép szavak, csak a monoton valóság van. A mindennapok egyhangúsága. Pihenek. Ki fogom pihenni az ünnepek körüli hajszát. Olyan jó lenne elmenni néhány napra! Vagy a hegyekbe, vagy valamerre. Egy kicsit kimozdulni megint!  S újra szabadnak lenni! Ha itthon vagyok, állandóan csak írni akarok. Mindent: verseket, blogokat, esszéket..kiírok mindent magamból....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése