2014. január 19., vasárnap

Ha kérhetnék...








Ha kérhetnék valamit..valami egyszerűt Istentől, azt kérném, hogy legyen négy kezem. Hogy kettővel a verseimet írhassam, kettővel pedig a valós teendőimet végezhessem. Akkor nem kellene versenyt futnom az idővel. Akkor mindenre lenne időm. Talán Isten így is sokat adott nekem- ezért hálás vagyok neki..és tudja, érzi, hogy szeretem, hogy Egy-ek vagyunk, bennem él, ahogyan én is Benne. Olykor érzem nyugtató, szerető jelenlétét. Talán a hang, akit én csak Őrző-nek nevezek, Ő maga Isten.:-))
Hm..így is összeszedtem magam, és elkészültem az új verses kötetemmel, lassan kapható lesz.

Köszönet érte kitartó ügyvezetőmnek, aki elvisel engem, és tudja kezelni a hirtelen kitöréseimet.
Nem sokára kész a következő verses kötetem is, írom a  Mary Jeanne 3. részét- a regény amely a szívem csücske- nagyon szeretem. És olyat csinálok amit eddig még nem.Elkezdtem, elkezdtünk valakivel közösen írni egy fantasy regényt. Bevallom, nem nagyon szeretem a Fantasyt, az a világ távol van tőlem.Max. egy- két mese erejéig, gondoljunk a Csillag és a férfi mesékre. Az eleje nehezen ment, de kiváló szerzőt adott a sors magam mellé, pont azt pótolja ami kevés van bennem:leírás, képekkel festés, és Ő igen otthon van a Fantasy világában. Rájöttem, nem is olyan nehéz. Egész jól haladunk, s én is belevesztem a fantasy világába.
Hiszem azt, hogy minden okkal történik az életünkben, és legyen pozitív vagy negatív dolog, de mindenképpen a fejlődésünket szolgálja. És hiszem azt, hogy mindenki akkor lép az utunkra, amikor lépnie kell...
Köszönöm, hogy létezel:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése