2014. január 14., kedd

Néhány szó....



Csak néhány szó..

Akik ismernek, tudják, hogy imádok írni. Minden szabadidőmben, szabad percemben írok...írok, ha várok a férjemre- az autóban, írok, ha főzök a konyhában, írok ha van 2 szabad órám- mert egy óra ide nulla. Írok este az ágyamban, mikor várom a fiúkat a fürdéssel...mint egy megszállott..Bő két éve ráléptem az írás csillagokkal kirakott , vonzó útjára..és nem léptem le onnan, egyetlen percre sem..bejártam a versek a mesék, a fikciók birodalmát. Valahogy mégis próza írónak érzem magam. Bár a múlt héten végeztem itt egy felmérést, és Ti a versekre voksoltatok. Hm...nem tudom..a versek..szeretem őket..és szívvel írom,ahogyan a regényeimet is. És 98%-ban a lélek útjáról, érzéseiről szólnak. Le sem tagadhatnám, hogy ez a téma érdekel, ebben hiszek, és ezt az utat követem- két éve. Belecsempésztem a regényeimbe is..sőt, szinte minden írásomban fellelhetők a lélekre való utalások.
Van, létezik bennem valaki, én csak Őrzőmnek hívom, őt hallom magamban, a csendben, ha válaszút elé kerülök. Ő sugallja: írj, írj..és én írok...
Igen. Kevés az időm. Itt a földön versenyt futok az idővel...Bevallom, csak az írással szeretnék foglalkozni- de ezt nem lehet, mert éhen halnánk belőle. Így viszont néha pokoli fárasztó összeegyeztetni a kettőt. Talán ez az utam..a mostani életemben csak kitaposom az utat, de ha leszületek újra ide a földre, akkor már hivatásos író leszek:-)
Köszönöm mindenkinek aki olvas, aki várja az írásaimat, aki ez alapján kedvel...
Kimondom az igazat- mindig. Őszinte vagyok..és mint tudjuk, az igazság fáj.
Nem hódolok be senkinek, egyedül Istennek, s talán a férjemnek, de Ő elfogadott ilyennek amilyen vagyok. Szabad..gondolati szabadsággal rendelkezem..és Ő biztosítja számomra az írást..az időt hozzá:-))
Felregiztem ide, ismeretlenül. Rövid idő alatt sok "ismerősöm" lett...egyetlen zaklató- de Őt tiltottam...és 100%-osan pozitív kritikát kaptam Tőletek. Néhányotoktól figyelmet, törődést, szeretetet, bizalmat..és nem is kell több. Egyre többen hívnak csoportokba, már magam sem tudom, hogy pontosan milyen csoportoknak vagyok tagja, de vannak ahonnan szó nélkül kivágtak- mert sok vagyok. Tudom, sok vagyok másokhoz képest..egyszerre több dolgot is tudok jól végezni..verset linkelek, 3-4 emberrel chatelek, blogolok, meg még ami jön...Ilyen vagyok...így fogadjatok el..
Köszönöm, hogy megosztjátok az írásaimat..erről eszembe jutott, ami még mindig fáj:-(
Akinek kiadattam két könyvét az én kiadómmal, le is formáztam- pedig az igen időigényes munka- soha semmit nem osztott meg tőlem, másoktól meg minden gagyi írást megoszt...:-((
Nem kérdezem miért, Ő ilyen..és csak ennyit ért..Hallom magamban bölcs tudatomat:"hagyd...nem érdemel meg Téged..és a mosoly felderül az arcomon, mert Ő a tudatom, aki vigyáz rám, és tudom, mindig igaza van...
Sajnálom, ha nem tudok mindenkinek válaszolni, de igyekszem. Ált. mindennap , mikor belépek ide 100db értesítés vár- köszönöm...
És sajnálom, hogy nem mentettem el a szép szavakat, visszajelzéseket, amelyeket itt kaptam. Van aki a mentorának tekint, van aki felnéz rám, van aki kedvel és van akinek én vagyok a múzsája::DD

Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése