2014. január 18., szombat

Köszönöm Istennek, hogy az vagyok, aki...







Köszönöm Istennek, hogy az vagyok, aki....:-((

Csodálatosan kipihentem magam. Azt nem mondom, hogy álmodtam is, de szellemileg friss vagyok..Nem szeretem az esős időt, de még mindig jobb, mintha ez a mennyiség hóban jött volna. És most nem kedvetlenít el, mint általában az ilyen idő. Írok. Írhatok. Bár többet szeretnék..de csak két kezem van. Kedvenc ügyvezetőm mondta: Miért- e sietség? Írjon csak 10 könyvet fél év alatt és tanulja meg a nyomdai szerkesztést. Nee! Csak azt ne kérje! Türelmes embernek tartom magam, de én képtelen lennék arra, hogy elviseljem, hogy a nyomda 48- szor dobja vissza a könyvet a hibás szerkesztés miatt. Nekem csak 6-szor dobta vissza az E-book-os formátumot- és kiakadtam. Berágtam. Kértem segítséget..pontosabban a férfi megszerkesztette nekem. És az alapján a fiam megcsinálta hibátlanul- így mindig neki fizetek:DD
Imádom Őt. Rájöttem a gyermekek az élet értelme..a boldogság maga. Azt tudom, hogy Ők választanak minket szülőket, mert azt akarják, hogy tőlünk tanuljanak, mi pedig tőlük, általuk, értük.:felelősséget, türelmet, kitartást, küzdelmet..és ezt az egész kapcsolatot átlengi a varázslatos szeretet fátyol- burokja.
Egyik reggel, korán kelünk, mert a fiam bejárós lett, 5 nap után ott hagyta a kollégiumot, 05.30h-kor, elkészítem a reggelijét, a tízórait, teát mindennap, kirakom a ruháját, majd kikísérem. Ezeket a dolgokat néha már rutinosan élem meg, de ez a reggel más volt. Gondolatok nélkül csak ráfigyeltem. Néztem, hogy nagyot nőtt, vékony, és fáradt- fénytelen a szeme. Bevillant, keveset foglalkozom vele, bár ha tehetem esténként kártyázunk, megkérdeztem.
-Hogy állsz zsebpénzzel?
-Van Anya, nem kell!
-Hm..miért nem?
-Vegyél magadnak, attól hogy teszek ételt, vegyél néha pizzát, vagy ami kell.
-Jó, de nem kell!
-Kivettem a pénztárcámból egy bizonyos összeget-tedd el!
.Nem, nem kell- ennyi nem kell!
Majd nagy nehezen eltette...és akkor ott , abban a pillanatban éreztem, Ő az életem értelme, belőlem egy kiszakadt darab. Maga a csoda...megkönnyeztem. És hálát adtam magamban Istennek, aki bennem él és érzi minden rezdülésem...hogy az vagyok, aki vagyok- általa:))

Varga Patrícia

3 megjegyzés: