2013. március 13., szerda

Nyers erő








Részben bennem vagy, de lehetne mélyebb,
Hogy porcikáim legmélye is féljen.
Mikor létem virágzik te legyél csak
Nyers erőd belém marja szenvedélyed.



Benned vagyok?
Talán érezni kezdelek
Ismeretlenül is bizalmat
szavaztál nekem
Nyers erők lakoznak bennem
Melyeket alakítani, formálni kell.
Gyémánt vagyok Neked is, kit csiszolni kell?
Ahogy csiszolsz fényemet úgy láthatod...






Valaki azt írta ma nekem, hogy nyers erő van bennem...Eddig ő volt a második ember, aki velem szóba hozta a nyers-nyersesség kifejezéseket. Nem tudom, én nem éreztem magam nyersnek...de ha bántottak, vagy nem tetszett valami, akkor szúrtam.. Ma már nem teszem. Nem szólok, nem reagálok..Jobb így nekem, nyugodtabb vagyok, lelkemben béke van.
Mi is az a nyers erő? Valami olyan ami kiaknázatlan, létezik, bennem van és formálni, alakítani kell? Ki hogyan formálja olyan leszek? Számára.Vagy olyan, mint a gyémánt? Csiszolni kell? Érdekes...úgy látszik még mindig nem ismerem teljesen Önmagamat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése