2013. március 5., kedd

Küzdelem









Küzdök a fáradtsággal. Több ismerősöm blogjában olvastam, hogy fáradtak, rossz kedvűek, feszültek, ordítani szeretnének..Nos..én nem akarok ordítani. Én nem vagyok szomorú, mondhatni boldog vagyok. De fáradt...ma már próbálom felrázni magam...Talán a tavasz hozta magával, tavaszi fáradtság..Nem baj! A lényeg, hogy süt a nap, kellemes idő van...és az este erőt vettem magamon, mert 19.30h-kor majdnem elaludtam zenehallgatás közben, ahogy írni próbáltam. Felráztam magam, és irány a kondigép. Nincs sumákolás, nincs kifogás. Nehezen, de megcsináltam 260 felülést. Mikor érem el a 350-et megint? A megfázásom előtt már lazán megcsináltam ennyit. Nem adom fel, most már kitartok, és csinálom! Ma megint zsúfolt napom lesz..mindjárt szülői értekezlet, utána itthon dolgozok, és estére maradnak a vasalás, mosogatás..stb..Így lassan haladok a regényemmel:-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése